İzleyiciler

22 Nisan 2015 Çarşamba

ilk adım


 Pembe! Bu rengin yanına ne koyarsanız koyun asla çirkin bir şeyi anımsatmayacaktır. Pembe deyince kötü bir anınızı, duymaktan hoşlanmadığımız o sözleri, hiç hatırlamak istemediğimiz kötü duygularımız gelir mi akla? İçi kararan olur mu pembe rengini görünce. Evet hoşlanmayanlarımız olabilir, mutlaka her yere de yakışmayacaktır pembe. Ama bu renge bakınca da hüzünlenen var mıdır? zannetmiyorum:)

Ben hayatımı pembelere boyamak isterdim. Kastettiğim o pembe gözlük takma meselesi değil. Gözlüğe gerek kalmaması için çaba harcamaktan bahsediyorum. Sanki yağlı pembe boyalarla tüm kahverengileri, siyahları, morları, turuncuları her şeyi pespembe yapmaktan bahsediyorum. Huzurumuzu kaçıran anları pembeye dönüştürmek, en çirkin şeyleri kendi çabamızla pembeleştirmek. Güzeli görmek değil dediğim, güzelleştirmek herşeyi :)

Her anım pembe olsun isterdim. Bazen açık bazen koyu ama hep pembe.Tüm siyahlarımı pembelere boyamak isterdim. Her yerim pembe olsun, mis koksun isterdim...

8 yorum:

  1. Merhaba canım bloğu hayırlı olsun takibe aldım bende bloğuma bekliyorum esen kal!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım bende takipteyim seni ;)

      Sil
  2. Pembe bir blog, o zaman pembeleşmeye hazır olalım :) Uzun bir blog süreciniz olması dileği ile..

    YanıtlaSil
  3. Pembeleşmek bizi bozar :P
    Genelde ilk yazılar sıkıntılı olur ama bu hoş olmuş. Hem hemşehri sayılırız, oradan da bi' kanım kaynadı. Benim yer de 48300 :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim :) profesyonel bişi çıkmaz benden kafama göre yazıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Bizi mutlu ya da mutsuz eden renkler değil bence. Bunu yapan düşüncelerimiz.

    YanıtlaSil
  6. Pembe renk olabilir ama bu genelde en sevdiğimiz renktir kimine göre yeşil kimine göre mavi

    YanıtlaSil